Translate

2006. november 17., péntek

Mikulás csizma

Két napja belefogtam nagyobbik srácom leendő mikulás csizmájába. A hozzá való hímzővásznat még két éve vettem Krekatinál épp erre a célra, igaz akkor még valami mikulás-zsák formációban gondolkodtam. Tavaly ilyenkor már javában öltögettem a kisebbik fiúcskám csizmáját, ami sajnos egy héttel az elkészüléskor lecsúszott a Mikulásról. Persze akkoriban elég sok tanulni valóm volt. Bálintom már a nyári szülinapjára szerette volna ezt a most készülőt. De mégsem kapott. Alig van időm, viszont úgy tűnik gyorsan haladok, a fonalfogyasztással legalábbis jól állok. Már a harmadik színből fogyok ki végleg.

Ez itt a kis Bencéé, ami tavaly készült.

Bálinté ilyen lesz, ha elkészül.


A jelenlegi állapot elég reménytelennek látszik, de még optimista vagyok. Azért nem árt drukkolni. És nagy köszönet manosapkának, aki nélkül ez itt nem jöhetne létre. :)

Nincsenek megjegyzések: