Translate

2006. november 6., hétfő

Szellőrózsa gyors helyzetjelentéssel


Őszintén szólva 5 napja hozzá sem nyúltam, így ne számítson senki 'hű de nagy változásra'. Ez még a múlt hét keddi állapot, gyorsan készítettem egy szkent mielőtt ismét nekiugranék. A mű persze csak ideiglenesen esett ki a kegyeimből, az elmúlt négy napot ugyanis Prágában töltöttük a párommal, amolyan utószülinapi ajándékként. Majd teszek fel erről is beszámolót, mit láttunk, merre jártunk, mit szereztem, kivel találkoztam, hol kocsmáztunk. ;) Lesznek fotók és valószínűleg túlzásba viszem egy kis építészettörténettel.

Valamint elkezdtem a szerencsés nyertesem karácsonyi ajándékát is, azt is a múlt héten. Iszonyú nehéz szülés volt. Beszélnék róla bővebben is, de akkor lebuktatom magam az ajándékozott előtt, feltéve, hogy beleolvas. A komáromi találkozóra minden rendben lesz vele... remélem.

Nincsenek megjegyzések: