Translate

2007. január 15., hétfő

Birthday Flowers - Január

Rekord lasússággal, vagyis 5 nap alatt sikerült kihímeznem eme törpe méretű mintát. Már az elején háromszor elszámoltam, ami rögtön elvette a kedvem. Aztán sokáig töprengtem mivel is kontúrozzam a gyöngyvirág szárát - pedig megbeszéltük, hogy a csak kontúrból álló a virágszárak sötétzöldek - , először a mindenhol használatos sötétkékkel álltam neki, mert én ilyen értetlen vagyok, és különben is az akárki által rajzolt pat változatban is kéken szerepelt. De nem tetszett, pedig az eredeti képen is mintha sötétkék lenne. Katát ez alatt a pár óra alatt úgysem értem volna el, miszerint ő mit szeretne saját kendőjére. Végül, hogy elkerüljem a megbúbolást újrahímeztem sötétzölddel. Ej.


Az anyagon eredetileg két 2×3-as blokkból áll a minta, amit a fotó kedvéért egymás mellé hajtottam.

Nincsenek megjegyzések: