Translate

2015. augusztus 2., vasárnap

Üveggolyó befőtt

A gyerekszobában egy műanyag dobozban kallódtak Bence üveggolyói, kavicsai, üvegkövek. Nem bírtam tovább tétlenül nézni ezt az állapotot és kerestem nekik egy méretben megfelelő befőttes üveget, amiben korábban méz volt. A befőttes üveg jó ötletnek tűnt, csak némi tuningolás hiányzott róla.




A szívet egy szikével vágtam ki a felragasztott postai ragasztószalagból. Óvatosan leszedtem a szív közepét. Befestettem fekete táblafestékkel. A teljes száradás előtt lehúztam a maradék ragasztót. Közben a fehér gessóval bekent fémtető is száradt.

A szívet gyöngytollal pöttyöztem körbe. A belső feliratot fehér zselés tollal írtam. A felület lemosható, ha netán eltévesztené az ember könnyedén újrakezdhető. A fémtető szélére mintás ollóval vágott dekortapaszt ragasztottam. A közepét nyomdáztam. Majd barna StazOn nyomdával antikoltam. Az üveg nyakára madzagot tekertem.

Nincsenek megjegyzések: