Translate

2015. december 25., péntek

Karácsonyi dekoráció


 A kihipózott tobozokból egyéb karácsonyi dekorációkat is kreáltam. A dobozok kifúrásában a párom segédkezet, így már könnyedén betekerhettem a szemes végű csavarokat. 


Azok, amelyek a karácsonyfára kerültek csak arany színű akasztót kaptak. Az ablak díszekre és az étkező feletti lámpadíszre fehér zsákvászonmasnikat kötöztem. A zsákvászon szalag eredetileg 8 cm széles volt, ezt hosszában kettévágtam és a szabott szélét beszegtem.


A csúnya tobozok is kaptak egy új esélyt, hogy a dekoráció részévé váljanak. Egy tálkában ízekre szedtem 5-6 darabot és egy 31 cm magas kúpra rendezgettem őket, mint a tetőcserepeket. Másfél ragasztópisztolyba való patront fogyasztottam el egy ekkora darabhoz. Terveim szerint a későbbiekben törzset és talpat is kap, illetve jövő karácsonyra talán elkészül a kisebb párja is.


Nincsenek megjegyzések: