Translate

2006. október 19., csütörtök

Séta, hattyúk, nosztalgia


A hétvégén tettünk egy kis sétát a Gessner Háznál. Mintha a felújítás előtt láttam volna utoljára, ami bizony elég régen esett meg. Gyerekek kirohanták magukat a réten, aztán utánam merészkedtek a sziklás tóperemhez hattyúlesre. Nekik sokkal ismerősebb volt a terep, hisz az oviból már jöttek ide kirándulni. Készítettem pár fotót, hátha jó lesz még valamire, még a kacskalábú hattyú is.

Persze ez a nap azért is emlékezetes marad, mert 12 évvel ezelőtt találkoztunk először a párommal egy bálban. Az elsős kisrácom ki is számolta hány évesek voltunk akkor. Gondolatban végigmentem azon a 14-i napon, meg a párom is, hogyan is telt aznap az idő. Ő tudta már, hogy találkozni fogunk én csak sejtettem, hogy nem véletlenül vagyok hivatalos.

Nincsenek megjegyzések: