Translate

2006. november 22., szerda

Komáromi ajándékozás

Napok óta vártam már, hogy kis csapatunkkal újra találkozzunk átadva egymásnak a már elkészült karácsonyi ajándékokat. A vártnál kevesebben jöttünk össze, de hárman így is át tudtuk adni kis csomagjainkat. Mivel mindenkinek igen fúrta oldalát a kíváncsiság, egyrészt vajon mit szól az ajándékozott, másrészről mit is kapott, így senki sem tiltakozott, hogy ő bizony kivárja a még hátralevő egy hónapot és mind meglestük az arcokat, no meg az ajikat.
Én sportmókinak készítettem meglepetést... macisat. ;)


Cimpulusz is nagy meglepetést okozott nekem a héten. Épp csak pár szót váltottunk mindenféle hímzővásznakról, és rám is gondolva hozott magával néhány nagyon finom Zweigart anyagot. Régi vágyam Paula Vaughan hortenziás párnája, ehhez keresett nekem egy gyönyörű hímzővásznat, Brittney/ Lugano 3270. Még a párja is kikerül belőle, bár az íriszes mintán még gondolkodom. No és a hírös Fein- Flobának sem tudtam ellenállni, persze utólag szembesültem csak vele, hogy ez a másik választottam.
Még nem tudom mit fogok rá hímezni, egyszerűen csak kellett... meg ugye most volt itt az alkalom. Mondjuk Halloweenes bannernek is épp jó lesz. Vagy a Nimue Châtaigne képéhez, amihez már fém szálat is szereztem, hátha egyszer neki látok.
Andieenál feltankoltam magam mindenféle fonalakkal, horgolócérnával, melírozott és sima osztott
hímzőkkel, olyanokkal, amik nincsenek, vagy erősen fogyóban vannak. Legutóbb összeszámoltam, hogy már 314 féle DMC-m van, most kicsit nőtt az állomány. :D És itthagytam 4 keretezni való munkámat is, az összeállításban a lányok is sokat segítettek.
A délután derekáig maradtunk csak, cseppet reménykedtünk, hátha befut még valaki. Örülök az eddig ismeretlen ismerősöknek, akikkel most találkoztam először.

Nincsenek megjegyzések: