Translate

2006. november 27., hétfő

Spongyabob

Vasárnap elkészültem Bálintom iskolai ellenőrzőjének borítójával. Andieenál szereztem be hozzá a hiányzó fonalat. Bálintom halkan megjegyezte: "Anyu, azt hittem már el is felejtetted." Mivel a varrógépem még mindig nem tudom kezelni, - hiába valamiben bénának is kell lenni - az egészet kézzel állítottam össze. Az ég is majdnem kiszőrösödött mire befejeztem. Mikor körbemutogattam a családnak, csak annyit mondtak: mhhmm. Szóval nagy a siker. Hiába, végül is ez attól még üzenő füzet marad, mégha alsós létére jegyek sosem kerülnek bele.

Sok Spongyabob-minta túrás után, végül Bence irattartó mappája adta az ötletet. Amit beszkenneltem, xszemes progiban pedig átrajzoltam. A fonalakat az eredeti színekhez próbálgattam hozzá. A felirathoz kipróbáltam az újonnan szerzett 69-es melírozott DMC-t.

A képen az ihlet adó múzsa és maga a kész mű is szerepel:

Nincsenek megjegyzések: