Translate

2006. december 12., kedd

Ajándék

Tegnap délután a postaládában rábukkantam a karácsonyi ajándékomra, amit Flow készített. Nem is gyanítottam, hogy ő húzott engem a 20 lehetséges xszemezős csapattag közül, még ha a komáromi ajándékozáskor csökkent is valamelyest a variációk száma. Kicsit félve nyitottam fel a légpárnás borítékot, amiben már a szépen becsomagolt ajándékot találtam. Gyerekek, addigra már mind itthon voltak. Várták, és lelkesen vártak helyettem is. A nagyobbik kicsit megsértődött, mert nem ő kapott valamit. Mikor kiböktem, hogy hímzés van benne, akkor valamelyest lecsillapodtak és máris nem találták olyan érdekesnek.

Bencével megtapogattuk, el nem tudom képzelni, hogy mi lehet benne, de azért is kibírom karácsonyig. Nagyon-nagyon köszönöm. :)

Nincsenek megjegyzések: