Translate

2006. december 11., hétfő

Hortenzia 8. napja

Íme, ma reggel így néz ki a kis kedvencem. Nem győzöm becézgetni: milyen gyönyörű vagy. De ettől sem hagyja magát, hogy megkönnyítse a dolgom; amilyen szép, olyan bonyolult a virágernyő; 12 féle kék-lila, 4 sárga, sötétbarna, fehér, a zöldeket már mind kivégeztem, abból csak egy maradt. Vissza is rakosgattam a fonalas dobozomba. A lilák a Nimue képemet juttatják eszembe. Bár ott mintha nem bontottam volna ennyit. Hímzés közben félbe maradt hosszú cérnaszálak lógnak belőle, most csak a kép kedvéért dolgozgattam el ezeket. Jah, és már túlnőtte magát a hímzőkereten. Reménykedem, talán elkészül karácsonyig. Andi varrónőm legutóbb utánamszólt tőlük eljövet: "Még karácsony reggel is varrok neked." Elgondolkodtam, ugyan mit varratnék vele, ami el is készül addig. :) Van is egy középzöld anyagom, amit majd csak jó lesz valamire alapon vettem, még nem próbáltam össze. Eddig csak háttérnek használtam a most keretezett képekhez. De ez csak egy lehetőség... a többit persze keresnem kell.


Nincsenek megjegyzések: