Translate

2006. december 16., szombat

Barkácsolás

Jóideje már, hogy a gyerekeknek szánt fa ceruzatartó és ruhaakasztó elkészült, csak a festés maradt el mindig. A4-es rétegelt lemezből fűrészelgettük ki sablonok alapján, csiszoltam, ragasztottam. Egyedül a vállfát találtuk a csomagban készen. Végre ma kaptam hozzá fára való festékkészletet egy művészellátóban. A temperától, ami bezzeg van itthon, valamiért idegenkedtem. És a gyerekek sem nyaggadtak vele, hogy anyu fejezzük már be az ajándékunkat, így natúr színben használták a szekrényben, meg az íróasztalon. Késő délután nekiültünk. Grafittal felrajzoltam az állatpofikat, Bence szivaccsal kente a macskát, Bálint ecsettel festette ki az egeret, az általam kevert vagy épp a tégelyben egyre fogyó kész színekből. A végén azért én is besegítettem, főleg a kisebb foltoknál és a kontúrozásban. Még mindketten lelkendezve viszik magukkal mindenhova. Bence még a mosdóba is. :)

Nincsenek megjegyzések: