Translate

2006. december 18., hétfő

Fehér nyuszi vörösben

Nem bírtam megállni, hogy ne álljak neki az új nyulamnak, meg a Fein Floba anyagnak, nem beszélve a 115-ös DMC-ről. Igaz hosszú válogatás és fekete anyagomról való visszbontás után, beszéltem rá magam az új vásznamra. Talán a királynő is elkészül mellé, persze külön darabon. Még mindig sopánkodok magamban, annyira sajnálom, hogy pont ez a nyúl kerül rá. :-D De ha egyszer ezen mutatott a legjobban a már felbobinázott cérna. Igaz a feketén is jól nézett ki, viszont hímezve már egészen sötét lett.

Gyerekek oda vannak érte, párom szerint idétlen. Te tehetsz róla Walt Disney! Én meg nem tudom eldönteni mi legyen majd belőle. Nagy alapú füzetborító, zsákocska, párna? Párnának nem tudom hol elképzelni. :S Gyerek szerint kép. :) Bálint kottafüzet borítója? Bár első ránézésre ahhoz nagynak tűnik a minta.

E-miatt két napig elhanyagoltam a hortenziám, ráadásul be sem tudtam fejezni, mert elfogyott a vég előtt a hozzá való fonalam. De mostmár van. Tartalék is. És mindent vörösben látok. Ráadásul egészen hozzászoktam a teljes x-ek hímzéséhez.

Mintha hiányozna valami körbefutó szives bordűr... hm.

Nincsenek megjegyzések: