Translate

2006. december 7., csütörtök

Tündér-mackó visszatér

Tegnap sikerült befejeznem a hetekig pihenőpályára kényszerülő kis képemet. Jól kibosszankodtam magam a 731-es DMC miatt, ugyanis csak ez az egyetlen szín hiányzott. Andieenál próbáltam megrendelni, de még neki sem sikerült beszereznie, ami nem az ő hibája. Ugyanis hosszú nyomozás, és az Éva Kézimunkabolt kellett hozzá, hogy kiderüljön, hogy ezt az árnyalatot már jó ideje megszüntették, helyette a 732-es használható, ami pedig itt van a fonalas dobozomban. Kellett nekem bele tervezni a mintába! Ha ez előbb kiderül, már keretezve lenne. Falkaparás...

A 732-est végül csak az egyik hiányos részhez tudtam felhasználni. A másikhoz be kellett avatnom egy ebben a mintában még nem szereplő színt, így összesen már 37 van, ami szerintem már elég brutális.

A Candamar készletemben megmaradt szivárványos fémszálat használtam a tündérkék körül és áttetsző üveggyöngyöket. A fémszál maradékom teljesen elfogyott, még tudtam volna használni itt-ott, de halvány lilám sincs mi lehet ez a fonal, hogy pótolni tudjam. Szila drukkolt nekem a távolból miközben hímezgettem, hogy elég legyen.

Utólag kitaláltam még pár szükséges kontúrt a lámpatest körül, s a szöszi tündér szoknyáján. Már csak le kell szabnom a méretesebb Aidából és azt hiszem így van készen. :) Vagyis a keretezés még hátra van.

Nincsenek megjegyzések: