Translate

2006. december 8., péntek

Sara Moon és a többiek

Több mint egy éve kedves rokon barátnőm rászánta magát, hogy válasszon magának egy szép Lanarte készletet, amit segítettem neki beszerezni, méghozzá a Lanarte 34782 Sara Moon képét. Még elkezdeni is segítettem neki, elvarrtam benn az első szálat, hogy már egyedül is tudja folytatni. Úgy negyed évvel később rákérdeztem, miként halad a kedvencével, de csak egyetlen újabb szálat sikerült neki elöltögetnie rajta, újabb negyed év elteltével is ugyanitt tartott. Sőt mindenegyes találkozásnál felemlegette, ő ezt csak 500 év alatt tudja kihímezni. Egyébként nem csodálom, hogy elment tőle bátorsága a megszokott kongré után. Már az elején mikor együtt kibontottuk a készletet és megláttam az iszonyú aprószövésű len anyagot, valahogy ki is szaladt a számon: "Te aztán jól beválasztottál elsőre." De ezt a Lanarte katalógusból, amit közösen lapozgattunk nehéz lett volna észrevenni. Szóval a nemtom hányadik ilyen kifakadásnál, elkértem tőle a készletet és valamikor májusban kezdtem neki, kb. két hétig tudtam folyamatosan ezen dolgozni, aztán elment tőle a kedvem. Majd csak a nyár végén sikerült befejeznem, ja és az egészet egy szállal.

A komáromi ajándékozós találkozón erre választottunk a lányokkal többen között keretet. Mielőtt átvittem volna a tulajnak, gyorsan készítettem róla egy fotót, így becsomagolva. Mikor meglátta ujjongott örömében, mert a keretezés még az elképzeléseit is felülmúlta, ott is hagyott csapot papot az irodájában és körbe suhant vele, hogy a kolleganőinek dicsekedjen. :-)

Ma kaptam meg postán. A kép kihímzéséért cserébe a báarátnőm megajándékozott a kedvenc Dimensions készletemmel, amibe már vagy 7 éve erősen bele vagyok szerelmesedve.



Így nálam is lesz valami, ami tőle van és fordítva.


A mai postai küldeményben még 3 másik keretezett munkám is érkezett. Két kis Lanarte kaspós, ami majd az új konyhámba kerül ki. És a méretesebb szellőróza.

Na és Andieetól is kaptam 732-es fonalat, ezzel a színnel kéne valami mintát terveznem majd, hogy el is fogyjon, annyi van már belőle. :-D

Nincsenek megjegyzések: