Translate

2007. január 11., csütörtök

Nimue: Chataigne

Időnként az az érzésem, hogy csak a számat jártatom arról, mit is kéne még kihímeznem a sorban. Így a Chataigne, úgy a perui nő stb. Szóval nem bírtam tovább és félretettem a sosem használt széktámla huzat szövése iránti előítéletemet. Akinek nem tetszik, ne nézze, hogy széltében inci-fincit megnyúlik rajt a hímzés. De úgysem venné észre senki, ha nem mondanám.

Kb. egy hete ültem neki ennek a kis tündéres-elfes képnek, hogy nekem is legyen ilyen. Még nem készült el teljesen, a kontúr és a szárnyakra kerülő fémszálas öltések hiányoznak. Az utóbbin sokáig gondolkodtam, mivel is hímezzem. Az eredeti minta valami francia gyártmányú 141-es fémszálat emleget, amit úgysem kapnék, ezért szereztem hozzá DMC E168-as Effects fonalat. Ám a neten való szörfözgetés közben rábukkantam néhány már elkészült tündi-bündi fotóra, és ezeken akárhogy is vizslatom valami szivárványos fényű fémszálat vélek látni. Szóval úgy döntöttem nyomozok egy cseppet a Kreinik fonalak között. Találtam is megfelelőt és a héten kiderült, csepp hazánkban is beszerezhetném, ám arra még várnom kell néhány hetet. Most türelmes leszek és bizakodom. Addig kicsi Chaty félre raklak, mert nem tétlenkedhetem miattad. :)

Nincsenek megjegyzések: